tisdag 17 januari 2012

Fyra fina veckor

I söndags kväll åkte vi mot flygplatsen för att ta farväl, 11 månader kvar tills vi ses igen. Det gick bra tills de gick genom gaten då började jag storgråta och det tog aldrig slut. Men så är det, baksidan av att bo på andra sidan jorden. Vi fick iallafall fyra fantastiska veckor här och jag är så glad att allt har gått så bra och att solen har skinit mest hela tiden. Sussi och Anders har verkligen fått se en hel del: Fraser, Sunshine Coast, Gold Coast, Mnt Tamborine, Stradbroke, Byron Bay och Sydney.


NYÅR
Nyårslunch på Vue
Fina schwögrar!

 Hemmagjord bea!




STRADBROKE

 










 Morgonsurfare






 Morgonpromenad på stranden 05.45





 Lunch: tonfisk med soltorkade tomater och avocado
 Brown Lake




 Campingfrukost: äggröra, champinjoner och spenat!


NOOSA






 Sunshine beach




Inte så tokigt va? Nu ska jag springa iväg till gymmet och sen ska jag och Love iväg på första delen av föräldrarutbildningen:) Jag är i vecka 20 nu och den lilla rör på sig massor i magen, inga riktiga sparkar ännu men det blir mer och mer för varje dag - mysigt!

Ha det så bra!

5 kommentarer:

  1. Underbara bilder! Brown Lake såg spännande ut, var finns den? Kul att få höra både Kristin, Sussi o Marie berätta om alla upplevelser! Samma entusiasm hos er alla! Love You! Mams.

    SvaraRadera
  2. Åh så fina ni är och så härligt det ser ut! Vilka minnen ni skapar er! /KJ

    SvaraRadera
  3. Mmm så mysigt och nice!!! :) Jättefina bilder ♥ Jag vill också bada i haveeeeet! Njuuut! Linnea systeryster

    SvaraRadera
  4. Oj vilken jul och nyår. Jag lovar er att ni är på rätt ställe just nu; landet sverige, de mörka dygnen, det osäkra vädret och krånglande sossar finns kvar tills ni kommer hem. Kram från fam Kandel

    SvaraRadera
  5. Varmaste kramen från Josefin och Måns från kalla Svearike!!!!
    Fantastiskt att följa era äventyr och lilla livet som växer! Love U!

    SvaraRadera