onsdag 1 februari 2012

Pirrigt..

I morgon bitti ska vi på ultraljud igen. Inför ultraljudet i vecka 12 var jag supernervös eftersom jag egentligen inte kände mig särskilt gravid (förutom tröttheten och illamåendet då förstås), men det var ju en liten krabat på 7 cm där inne:) Nu känner jag mig ganska lugn eftersom det är en väldas massa rörelser, speciellt på kvällarna:)


Hur som, mest spännande är ju att vi antagligen kommer få veta om det är en liten kille eller en liten tjej inne i magen.. Oboj vad spännande det är! Kommer antagligen inte kunna sova i natt:)


Igår var Elenor och lilla Millie här på besök, Millie är 5 månader och en riktig liten solstråle!


Om några timmar kommer Love hem från Perth, det ska bli ljuvligt att få hem honom igen!

Jag och Love på vår bröllopsresa - här på Lebua, Bangkok

Det blir definitivt ett blogginlägg i morgon - jag lovar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar