söndag 25 september 2011

AIIIJJJJ!

DRA BALLEN I GRUSET!!! Vi hade väl aldrig kunnat tro att det var sant. Det har visats intresse under en tid och kollats en del flygturer hit och dit men att det faktiskt skulle bli verklighet. Aiiijj, det är ju bara för bra för att vara sant. Min älskade älskade systeryster och min älskade älskade schwöger Anders landar på Brisbane International Airport tidigt på morgonen den 21 december. Världens bästa dag kommer det att bli!!!!!!








Nu ska jag bara se till att få min semester godkänd som jag ansökte om innan jag fick min nya tjänst, kruxet är att jag som manager egentligen inte får ta ledigt under denna tid , men jag hoppas verkligen verkligen att de kan ordnas på något sätt!! Det bara måste det göra! Åh vad vi längtar efter er!!! Nu lägger vi champagnen på kylning! Välkomna om två månader och 26 dagar!!! Underbara ungar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar