tisdag 27 september 2011

Trevligt kvällsbesök

Markus ringde när jag satt på bussen hem och frågade om vi ville låna deras bil på obestämd tid, jag funderade en bra stund, ringde Love och vi övervägde detta erbjudande noggrant, pros and cons, innan vi bestämde oss för att tacka JAAAAAAAAAAAAAAAAA:) Haha världens trevligaste erbjudande jue!! Och detta betyder nu att vi äntligen får ge oss ut och köra på fel sida vägen, som vi har väntat! Hjälp. 

Hur som, ett ruggigt stort tack är definitivt på sin plats. Dessutom kom Markus och Anthea över med bilen nu ikväll, det blev massa göttigt snack och te i mammas och pappas gamla bröllopskoppar från Gösta Gräs, bara en sådan sak.


Det syns antagligen inte men det är faktiskt Daim i en av Marimekko skålarna. Förra helgen hade vi Sandra och Adrian över på besök. Sandra kom in och handlade av mig på kikki.K för ett antal veckor sedan, sen sågs vi på en fika ett par dagar senare och kom så himlans bra överens!! Så i lördags tog hon med sin underbara fästman och kom över:) De hade med sig en hel goodiebag från IKEA med massa svenskt godis, äppelcider, brödmix mm och dessutom hade vi en superdupertrevlig kväll!!!



Sandra är från Ljungby och var här som au pair när hon träffade Adrian, blev blixtförälskad och resten är som ni förstår historia:)

Idag har jag varit på managers meeting hela dagen. Jag fick träffa alla managers för Queensland för första gången, vi är åtta till antalet:) Ett mycket sympatiskt gäng! Det var en superbra dag för mig som endast haft en dag på positionen. Vi gick igenom julmånaderna som kommer och vad vi kan vänta oss. En smärre anstormning är det som gäller, 23% av vår totala årsförsäljning sker i december.. Dessutom var det jultema denna dag och Hayley såg till att jag var julpyntad och fin. Julklappar fick vi också. Julklappar i september, det är najs.


.... och jag fick ledigt första veckan i januari, när Sussi och Anders är här - SWEEEEEET!

Nähä, nu ska vi tydligen dricka rosévin på balkongen! 

Ha det gött gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar