onsdag 19 oktober 2011

Berättelser från Sverige

Eftersom vi fullkomligt missar allt som händer hemma i Sverige så är det grymt trevligt att få en detaljerad uppdatering då och då! Igår damp det in en sådan från min kära Kattan:) Jag läste det långa mailet tre gånger för att det helt enkelt var ett väldigt läsvärt mail:) Tack snälla för det!!! Helt overkligt känns det att Kattan och Mange ska få en liten bäbis om fem veckor, åh vad jag önskar att jag kunde få vara med när detta stora händer! En sak som är väldigt bra är ju att Kattan kommer vara mammaledig och därmed vara hemma på bästa skypetid (svensk lunchtid), så om lillkotten inte blir alltför vild så kommer vi kunna prata mer! Några klassiker:








Nu är det dax för ännu en jobbdag, igår gick jag hem från jobbet, det tar 30 min och man promenerar längst floden, superljuvligt. Jag borde gå varje morgon också, kanske faktiskt ska börja med det. Ska bara övervinna min lathet först, kan ta några veckor.


//Kristin - tar bussen till jobbet idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar