fredag 28 oktober 2011

Fredag och hemlängtan

Någon gång i natt vaknade jag till av att min man äntligen kröp ner bredvid mig igen. Lyckorus. Dock har jag drabbats av min första hemlängtan och blir alldeles tårögd när jag tänker på att jag inte kommer få krama min mamma och pappa på evigheter. Och inga syskon och ingen mormor och morfar...






Jag ringde min moster Marie för att få lite stöd, hon sa att det aldrig går över. Och så är det ju såklart, inget mer med det.

Love ligger iallafall här bredvid mig och kollar på Planet Earth och hälsar att han är väldigt nöjd med sin vecka i Perth. Kunderna var trevliga och uppdraget gick väldigt bra. Dessutom fick han flyga rakt igenom en storm på vägen hem, som han filmat med sin iphone och visat mig ett antal gånger ikväll. Han gillar stormar, min man.

I morgon ska vi ta tåget ut till Gold Coast och gå på Halloween Fright Night på Movie World med Annika och Isaac, sen ska vi sova uppe på berget vi fyra. Marie och Trevor är i Sydney och kommer hem på söndag så då möts vi alla i Southbank och äter lunch.

Trevlig helg på er!


//Kristin - önskar att Sverige låg närmare Australien.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar