fredag 27 april 2012

Trött och tung

Jag kommer ju såklart bli bättre på att lägga upp bilder och sånt när den lilla väl kommer. Just nu orkar jag inte med så mycket mer än att jobba. Lillan håller mig vaken större delen av nätterna så jag är kanske inte världens piggaste. Men snart är hon här, och då blir det väl ännu mindre sömn! Jag är i alla fall förberedd. 


 vecka 34
 vagnen är på plats

I helgen gjorde vi en utflykt till Bribie Island och badade och åt glass i solen. Det kändes som den sista sommardagen för nu börjar de riktigt kyliga nätterna komma.



Jag har ätit frukost med Elenor och Laetitia nu på morgonen och nu ska jag iväg till jobbet. Två veckor kvar innan mammaledighet!

1 kommentar:

  1. Du är så duktig! Hang in there!! Varit ute m E hela dagen idag och haft fullt sjå med att hålla henne ur solen-svårt! Blir solskyddsfaktor imorgon... Både M och jag är småbrända-svenskar i vårsolen du vet! ;)
    Tack för inlägget!
    /K

    SvaraRadera