måndag 7 maj 2012

En solig helg

Det har varit ett fantastiskt krispigt vinterväder här i Brisbane i helgen. Kalla nätter, så där kallt att man önskar att man hade dubbla duntäcken och sen alldeles ljumma soliga dagar runt 24 grader, klarblå himmel och vindstilla. Vi har bara varit och gjort sånt som fallit oss in. Frukost på Vue, flodbåt till South Bank, mjukglass vid floden och så har vi köpt en micro:)






I morgon ska vi till sjukhuset och gå rundvandring på förlossningsavdelningen. Det börjar verkligen närma sig nu. Jag mår väldigt bra fysiskt, men blir klart trött av att vakna 10 gånger varje natt. Jag hade nog en bild av att jag skulle vara betydligt större än vad jag är så här i vecka 36, men eftersom hon växer som hon ska så är ju allt i sin ordning. 

Denna vecka är min sista på jobbet, det blir tråkigt att lämna tjejerna men skönt att få vila lite innan lillskrollan kommer. Sen fyller ju Love 30 år om två veckor så jag har ju en del att pyssla med. Inväntar fortfarande den där städmanin som tydligen är vanlig bland blivande mammor, verkar dock inte drabba mig. Däremot har jag en del kvar att pyssla med i bäbisrummet. Håller på att rama i foton på alla som vi kan visa för henne sen.

Hej så länge!


4 kommentarer:

  1. Åh så mysigt ni har det! Fin kula! Är nyfiken på den lilla där inne, snart är det dax :)
    Många kramar från oss i Ramlösa!

    SvaraRadera
  2. Fräsch 30årig blivande fader, och en mycket söt fruga! Mysigt att fixa i rummet, städmanin kommer någon dag innan ;)
    /K

    SvaraRadera
  3. Hej fina du! Härligt att se lite bilder! Skönt att du inte är så stor. Mailar över en bild på hur jag såg ut i v.36 med Lexie. Puss på er

    SvaraRadera
  4. Ååå så spännande :) Låter som ni ha sköna och härliga dagar! Längtar efter er! ♥ Linnea Syster-Yster

    SvaraRadera