fredag 18 maj 2012

Hejdå middag

Igår var min jobbarkompisar här på middag, lite hejdå middag kan man ju säga eftersom jag inte ska jobba på ett tag nu. Hur som helst, det blev en väldigt mysig kväll och dessa otroligt omtänksamma, underbara tjejer hade med sig mängder av babypresenter. Man blir väldigt bortskämd när man ska få en bebis. Häromdagen kom ett stort paket från Kattan med en massa fina saker till både mig och bebisen, sen kom ett paket från fam Anderberg i Halmstad med egenstickade kläder, världens sötaste rosa Ralph Lauren mössa (från faster Linnea) och annat fint och sen kom ytterligare ett stort paket från Japan som Tessan hade skickat när hon var där på äventyr, också en massa söta saker! Det är väldigt väldigt roligt att få paket, även fast det mesta är till bebisen så känns det ju lite som att det är till oss, plus att det är vi som får öppna! Så TACK alla!!!


Alla goodies från mina kollegor!


Och så en bild på magen i vecka 37, bara 24 dagar kvar till BF nu!

Snart kommer Love hem och då kan vi börja firandet, vi tänkte passa på att fira hela helgen, det är ju inte varje dag man fyller 30! Har bokat bord på en mysig frukostresturang vid floden i morgonbitti, sen tänkte vi gå ut och äta på kvällen. På söndag blir det såklart frukost och paket på sängen och sen afternoon tea med Salisburys på eftermiddagen.

Skål och grattis min älskade man!!!

1 kommentar:

  1. Vad fina ni är ♥ hihihi hoppas mössan passar :) Saknar er! Puss och kram och förresten här är det fortfarande Loves födelsedag så hurra hurra för dig igen :) Linnea

    SvaraRadera