onsdag 16 maj 2012

Babyshower på Mount Tamborine

I lördags ordnade Marie, Annika och Anthea en fantastisk babyshower för mig uppe på berget. De hade verkligen ansträngt sig till max med bakverk, lekar och presenter. Alla vänner från berget kom förbi och alla hade fina presenter med sig. Och mamma och Sussi hade skickat presenter från Sverige! Den här lilla ungen är redan bortskämd. Solen sken på oss och det var en jättemysig och rolig dag! Love, Trevor, Markus och Isaac fick lämna bebisduschen och åkte ner till kusten och gick på bio.





















Liesl och Annika har tagit alla bilder!

Nu är jag alltså mammaledig. Det känns väldigt konstigt. Känner mig rastlös på något sätt, samtidigt är kroppen trött och jag sover mycket. I måndags träffade jag Leatitia och Constance, idag åkte jag till Annika och Liesls jobb och åt lunch med dem, i morgon kommer alla mina jobbtjejer hit på middag och på fredag ska jag träffa Sandra. Så jag försöker hålla mig sysselsatt! Sandra ska ju få en liten baby i november och Elenor får en liten pojke i september, superkul med små lekkompisar!

Det var allt för idag, puss & kram på er!

1 kommentar: