söndag 20 november 2011

Fantastiska nyheter!

I veckan fick vi underbara nyheter - Kattan och Mange har fått en liten dotter!!! Allt verkar ha gått bra, mer än så vet jag inte, men jag är så nyfiken att jag håller på att spricka! Åkte förövrigt direkt och köpte världens gulligaste lilla bäbispresent, men jag kan ju inte lägga ut bild på den ännu... då blir det ju inte direkt någon överraskning. Åh vad jag önskar att jag kunde få åka hem en helg gosa med det lilla knyttet. Nej, jag vet, det går ju inte men jag hoppas på att få se henne live via skype snart!

Vad har mer hänt i veckan? Jo, Kristine och Stian har bott hos oss några dagar eftersom deras tripp till Sydney blev lite försenad. Goda middagar och en hel del skönsång har det bjudits på!



Det blev inget beach besök i helgen, istället har vi bara gjort exakt vad som fallit oss in och det har varit sååååå skönt!









Nyårschampagnen inköpt!

I veckan har Love kickoff för sitt första egna stora projekt, han är lite nervös men väldigt taggad! Jag har en intensiv vecka jag med, julen är ju snart här!

Nu ska vi äta cannelloni och njuta av söndagskvällen:)

1 kommentar:

  1. Det var helt fantastisk koslig aa faa vare hos dere <3 Tusen takk igjen!

    SvaraRadera